NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية امي مع صديقي كانت بداية العهر ـ حتى الجزء الخامس 11/5/2024

Hodacuckold

نسوانجى متقحرط
عضو
إنضم
19 مارس 2024
المشاركات
30
مستوى التفاعل
72
نقاط
457
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اول حاجه دي اول مره اكتب قصه فبتأسف لو فيه اي اخطاء
الجزء الاول__
انا:محمود عندي حاليا 22 سنه
وامي:نورة حاليا 45
امي بقا لو شوفتها تقول ان هي مش مصريه يعني جسم اجنبي بيضه زي القشطه وشعر حرير وجسم ولا اروع هي مش تخينه بس مش رفيعه يعني حاجه كدا شبه إلينا انجل بالظبط وهي محجبه وبتلبس لبس واسع وضيق احيانا يعني ممكن كل فين وفين تلبس بنطلون جينز ضيق وهكذا
شغاله مُدَرِسه رياض ***** في نفس المدرسه بتاعتي لان المدرسه بتاعتي فيها كل المراحل
ابوي:كريم حاليا 52 ومسافر الخليج ومش بيجي بحكم شغله
انا كنت مدمن سكس وكنت بحب اتفرج على حاجات جديده وكنت بزهق لان الاشياء كلها شبه بعض بس لما عرفت افلام الدياثه وخاصه الامهات لان انا مش مجوز ولا عندي اخوات بنات بقيت بحب اتفرج على الفيديوهات دي اوي وكنت بتفرج مع اصحابي وبتعمد اجيب الحاجات دي قدامهم كانوا لما يجو عندي امي مثلا تجبلنا عصير بتكون لابسه لبس البيت وكانت تخش الاوضه علطول بس اصحابي يقعدوا مركزين معاها اوي ونقعد احنا نتفرج على سكس لكن انا كان زبي أصغر واحد في اصحابي وكانوا دايما بيعيروني بدا لكن الصراحه لما كنا بتتفرج بس لكن اول منخلص أكن مفيش حاجه حصلت وكان رامي صاحبنا من السودان وكان زبه كبير اوي بالمعنى الحرفي كان زبه أكبر واحد فينا وكان اخر واحد بيجيب
المهم كان يومنا بيمشي زي اي يوم زي اي عيله كنت من الجامعه للدروس للجيم واجي انام وهكذا لغايت في مرا كنت رايح الجيم فمكنش حد من أصحابي رايح الجيم وكمان الكابتن كان تعبان اليوم دا فقررت اني ارجع البيت وبالفعل رجعت البيت المهم احنا ساكنين في عماره كلها ملكنا بس مأجرين كل الشقق واحنا في الدور التالت فتحت الباب بس سمعت صوت من عند اوضه ماما فقفلت الباب بالراحه وروحت اشوف فيه ايه الباب كان مفتوح شويه لكن شوفت ال مكنتش مصدقه لقيت رامي واقف وامي قاعده على ركبها وبتمص اكنها اجدع شرموطه في البلد امي نوره الملتزمه المش بتسبب فرض تعمل كدا المهم قعدت اتفرج وزبي كان وقف على آخره صورت شويه وبعدين مشيت نزلت القهوه التحت البيت ساعه كدا ولقيت رامي نازل نديته بقوله ايه يا رامي نازل من عمارتنا ليه اتوتر كدا وقالي جيت اخبط عليك ملقتكش نزلت قولتله ماشي المهم قولتله انا طالع انا وطلعت لقيت امي طالعه من الحمام فدخلت اوضتي واليوم دا جبتهم اكتر من عشر مرات ونمت صحيت الصبح مروحتش الجامعه اليوم دا فكنت هموت مش قادر واقولها قطع تفكيري امي نادت عليا عشان الفطار كنا بنفطر مع بعض قولتلها عايز اقولك حاجه قالتلي ايه قولتلها مش هتزعلي قالتلي لا قولتلها انا عارف كل ال عملتيه مع رامي امبارح وشها بقا احمر قالتلي عارف ايه بالظبط وريتها الفديو بدأت تعيط حضنتها وقولتلها انتي بتعيطي ليه انا عارف انك محرومه وعايزه حد خصوصا ان بابا مسافر قالتلي يعني انت مش زعلان قولتلها لا قامت حضناني بس قولتلها مش هبعت الفيديو دا لحد بشرط قالتلي ايه.. استنوا الجزء الجاي


الجزء التاني_
 قالتلي ايه قولتلها تريحيني زي مريحتي رامي قالتلي انت اتجننت انت ابني ومش هينفع قولتلها يعني رامي ينفع وانا لا لو معملتيش كدا الفيديو دا هيكون عند بابا ونشوف بقا ايه الهيحصل قعدت تفكر شويه وبعدين قالتلي موافقه قلعت البنطلون وقلتلها تعالي مصي زب ابنك يا لبوه قامت نازله قاعده تمص جامد اوي مش قادر اوصفلكوا الشعور وهي بتمص جبت لبني في بوقها قالتلي انت لحقت قولتلها مكنش قصدي قالتلي عادي قوم اتشطف قومت فعلا طلعت من الحمام وقلتلها ان عايز اتفرج عليها لما تجيب رامي او اي حد قالتلي بس هتقولهم ايه قلتلها مش هنقلهم انتي هتجبيهم البيت وانا هتفرج من بعيد قالتلي ماشي بالفعل اليوم دا كلمت رامي ورامي جه سأل عليا قالتلو مش موجود قام داخل قفلوا الباب وقعد في الصاله يقفش في بزازها ويبوس وانا كل دا قاعد اتفرج ومش بعمل صوت لحد ماقام شالها مع ان ماما مش خفيفه لكن هو كان دكر قالها انا عايز انيكك في اوضه ابنك الخول قالتله مش هينفع قالها لا قام داخل وهو شايلها شافني قالها هو دا البرا دا طلع خول ودي اول مرا ولا ايه يا خول قلتله اه و**** اول مرا وقعدت اتحايل عليه ميقولش لحد قالي اوعدك مش اقول لصاحبنا المهم رمي امي على السرير وقله هدومه وبعدين جبني من شعري وقالي قلع امك النهاردا ليله دخلتها قالعتها فعلا وقامو عملو وضع69 وقعد تمصلو وهو زبه كبير بيدخل لغايه زورها للآخر قام قايم وقعدها دوجي وحطو في كسها وكان بيدخل للآخر وهي مش قادره وكان حاطط وشها في وشي وبيرزع جامد للآخر وهي كل ال بتعمله اه اه مش قادره اه قام قايلها قومي يا شرموطه ونام على ضهره وقعدت هي فوق زبه وقعدت تنزل وتطلع قالها كسك جامد اوي يا شرموطه وانت قاعد على الأرض وبلعب في زبي قام قالي امك ايه يا خول قلتله شرموطه ولبوتك قام قالبها على ضهرها وقعد ينيك جامد اوي لغايت خلاص هيجيبهم قام مطلع زبه جايه تقوم قام منيمها زي ما هي وقام جايب على كسها من فوق وجابني من شعري خلاني الحس واكل لبنه من على كسها في اللحظه دي كنت انا كمان بجيب لبني دخلنا استحمينا وهو عمل واحد على السريع وقام ماشي عدت الايام وكنا انا وماما بتقعد كل يوم قالعين في الشقه وكل واحد فينا يجيبهم مرتين او تلاته وفي مرا لقينا الباب بيخبط بفتح لقيت مفاجئه..

استنوا الجزء الجاي


الجزء التالت__
فتحت الباب لقيت رامي وجايب واحد صاحبه اسمه مينا دخلتهم قولتهم تشربوا ايه قالوا ملوش لزوم ماما دخلت عليهم بالعصير وخرجت تاني وهي مكسوفه لقيت رامي بيقولي معلش يا صاحبي بس دا صاحبي ولازم أوجب معاه قولتله انت عبيط انا قولتلك متقولش لحد واتخانقت معاه قالي لو منكتهاش النهاردا اعتبر كل أصحابنا عارفين قولتله خلاص بس اخر مرا تعمل كدا من غير متقول قللي ماشي الوقت دا كانت ماما طالعه من الحمام بعد منتفت شعر جسمها كله ولابسه قميص نوم اسود فوق الركبه وسنتيانه سوده واندر احمر فتله وفوقيهم رووب وطبعا ال**** اكنها عارفه دخلت القوضه ولاقيت رامي وصاحبه داخلين في الأول صاحبه قعد يتعرف عليها وكدا ويتكلم معاها بحنيه وبعدين قلعوا الاتنين ولقيت مينا بيقولي هتطلع برا ولا انت بتحب تتفرج على شرف امك الشرموطه وهي بتتناك قولتله لا هتفرج قالي هتتفرج على ايه قلتلوا عليكوا قالي واحنا بنعمل ايه فهمت بقا انه بيحب يزلني ويكسر عيني قدام أمي قولتله وانتوا بتفشخو شرف امي الشرموطه اللبوه قالي جدع لقيت امي نازله تمص في الزبرين وانا طلعت جبت كرسي وقعدت اتفرج ونزلت البنطلون وقعدت العب في زبي كانوا الاتنين بيخنقوا امي بزبهم لغايت ما مينا قالها نامي على ضهرك فعلا نامت وقعدوا يلحسوا في كسها لغايت مجابت قام مينا قعد يفرش في كسها وكل شويه يعمل اكنه هيدخله ويطلع لغايت ما ماما قالتله دخله بقا قالها خلي ابنك يقولي قولتله ممكن يا فحل ماما تدخله قالي تعالي دخلوا انت روحت حطيته بإيدي في كسها وهو نازل تقفيش في بزازها وضرب على وشها وينيك فيها لغايت وقف وقالها الطيز دي لازم تتفتح قالتله لا بلاش من ورا قالها هتتفتح يا شرموطه المهم ماما استسلمت للأمر الواقع وفعلا بدا رامي يحط صباعه في طيزها وبعدين صباعين وبعدين بدأ يطلع ويدخل صوابعه لغايت ما مينا قاله استنا وبدأ يدخل زبه بالراحه لغايت ما راسه دخلت وماما كل دا بتصوت بس قام مينا مدخله كله وقعد ينيك بالراحه لغايت ما طيزها انفتحت خلاص بدأ ينيك جامد شويه وبعدين مينا نام على ضهره وهي فهمت قامت قاعده بطيزها وضهرها ليه لغايت ما رامي جه وحط زبه في كسها وقعدوا ينيكوا وهي مش قادره جابني جنب ماما وقالها تفي على وشه قامت تفا على وشي فعلا من غير ما تتكلم وبعدين ضربتني بالقلم وقالتلي بص يا خول الرجاله بتعمل ايه قام رامي وقام مينا عملوا ماما وضعيه الدوجي وحط مينا بتاعه في طيزها ورامي في بوقها وبدأ ينيك مينا في طيزها لغايت ماجابهم في طيزها قلبها رامي علي ضهرها وبدأ ينيك في كسها وبعدين طلعه وجابهم على كسها قالي عشان عارف ان انت بتحب اللبن من على كسها الحس بقا ونضف امك امي عرفانه ومش قادره جبتهم انا كمان على وشها بس ماما حسيت ان هي زعلت حبيت صالحها ولحست كل اللبن من على جسمها وكمان اللبن الفي طيزها ودخلنا استحمينا كلنا وبعدين طلعنا بس امي قالتلهم استنوا نتغدى قعدنا امي حضرت الاكل وبعدين رامي قعد وجاب امي على حجره ومينا قعد وقالي تعالي على حجري قولتله لا قام باصص لماما كدا قامت ماما ضارباني قلم جامد اوي وقالتلي اسمع كلام سيدك وفحل امك قعدت على حجره وهو بعد ياكل وكل ماجي اكل ينزل ايدي ميخلنيش اكل وقاعد ياكل باليمين ويبعبص بالشمال وانا سايبه عشان ماما وهناك بقا عند ماما في تقفيش وبوس وبيأكلها كمان خلصوا وقاموا غسلوا ايديهم ومشيوا بعديها بكام يوم جت مكالمه من رقم غريب يا ترى مين دا وهيحصل ايه..
استنوا الجزء الجاي

الجزء الرابع__
لقيت رقم غريب بيرن عليا لقيت صاحبي زياد بيكلمني ويقولي انا عرفت كل حاجه وكل العايزه انيك امك مرا واحده بس قولتله مين قالك قالي الصراحه رامي قفلت معاه وقولت لماما ان لازم نقطع علاقتنا برامي عشان هو خفيف وبيقول كل حاجه فعلا قطعت علاقتي معاه ومبقناش نتكلم بس امي كانت عايزه تتناك عشان بقالها اكتر من شهر متناكتش وال انا مبسوط منه أن هي مش بتخبط عليا حاجه وفعلا قلتلها البسي لبس ضيق وتعالي نروح النادي روحنا النادي وكان كل الناس بيبص عليها روحنا قعدنا على البسين وانا نزلت البيسين لقيت راجل رايح يكلم ماما وقعد معاها لقيت ماما بعديها بربع ساعه بتشاور ليا هو أول ما شافني اتخض وكان عايز يمشي بس انا هديته وفهمته ان احنا بنعمل كدا المتعه وانا معنديش اي مانع اديته رقمي وقولتله بليل تكلمني روحنا البيت ماما جهزت نفسها وكانت الساعه سبعه بليل لقيته بيكلمني بعتله اللوكيشن قالي نص ساعه وجي ماما دخلت الحمام خدت دش ولبست قميص نوم اوف على الجمدان قميص نوم اسود ومش تحته اي حاجه ويدوبك مغطي كسها شويه الباب خبط روحت فتحت دخل وقعدنا شويه في الصاله فقالي فين العروسه قولتله بتلبس وجايه لقينا ماما داخله علينا وبعدين قامت مشاوراله بصباعها قالتله تعالي راح وراها ودخلوا الاوضه وانا اكني مربوط فيهم ودخلت وراهم لقيته قلع البنطلون وكان زبه كبير فشخ ماما شهقت قالتله احا هو زب بغل ولا ايه قعدها على ركبها ومسكها من شعرها وبدأ يزق دماغها للآخر وانا جا اقلع البنطلون لقيته بيقولي انت بتعمل ايه قولتله هقلع قالي لا انت تخليك واقف كذا لغايت ماديك الأمر مش كدا ينوره قالتله اه كدا والف كدا قومها نيمها على ضهرها وبدأ يمشي زبه على كسها بالراحه ومش بيدخل ويجي يعمل اكنه هيدخل وخلاص ماما بتكون مبسوطه ويشيله تاني قالي تعالي يا خول حطه بإيدك في كسمك يا كسمك قومت حاطه وراجع واقف مكاني وهو بدأ ينيك بالراحه لقيته بيقولي اقعد جنب امك واقلع لو عايز انا في الوقت دا كان بتاعي واقف مش قادر ونفسي العب فيه قلعت وقعدت العب فيه وفجأه بدأ ينيك جامد وهي ماسكه أيدي وهو نازل رزه وهي اه ااه اه اااااه مش قادره خلاص اه ونازل تقفيش وبوس وماما ماسكه أيدي وبتبصلي وقف وقام قالبها دوجي وقام حاطه في طيزها قالتله لا بلاش طيزي دلوقتي قام ضاربها على طيزها قالها مش انتي التقولي وقالي سكت امك يا خول اتقلب ونام على ضهره وخلي وشها ليه وبدأ ينيكها في كسها وهي تتحرك لفوق وتحت قام قومها قعدها على ركبها وقام جابهم على وشها وبعدين استحمي ولبس وقبل ما يمشي قالي امك عجبتني استنا تليفون بعد كام يوم من واحد صحبي وهتتبسط اوي فعلا بعديها بكام يوم لقيت رقم بيكلمني بيقولي انت محمود قولتله اه قالي انا جايلك تبع استاذ حاتم انا عايز اقابلك دلوقتي نزلنا اتقابلنا وبدأ يعرفني بنفسه وكان اسمه حازم وكان عنده 32سنه بدأ يكلمني يقولي احنا مهمتنا ان احنا نجيب الستات للرجاله العايزه ترتاح قولتله دعاره يعني قالي لا احنا شغل على أعلى مستوى ومتخفش مفيش حد يقدر يمسك عليا اي حاجه قولتله والمطلوب قالي عايز اشوف امك عشان النوع بتاعكوا دا فيه ناس كتير عايزاه قولتله طب هي مش هتوافق قالي ممكن اجي معاك البيت وانا هقولها فعلا روحنا البيت وماما كانت طالعه بروب تحتيه قميص نوم هو أول ما شافها قام قايل اووف فرس ويستاهل قالي ممكن اقعد معاها لوحدي وفعلا قعدوا وبدأوا يتكلموا وخرج قالي مش قولتلك هتوافق يا ترى هيحصل ايه في الجزء الجاي....

معلش يا جماعه اتأخرت عليكوا بس عندي امتحانات وبتعب و**** في القصه

الجزء الخامس__

طبعا يا جماعه طلع وماما كانت موافقه وقالنا انتوا دلوقتي هتيجو معايا هنعمل سيشن روحنا معاه فيلا تقريبا بتاعت الشغل ودخلنا كان في ناس كتير مصورين وناس زنوج المهم دخلنا قوضه ودخل معانا قالنا هتلبسوا اللبس دا عشان هتتصوروا بيه انا بفتح الشنطه ملقتش فيها لبس ليا بقوله قالي لا انت هتبقي قالع قولته ماشي المهم ماما لبست ولقينا حازم داخل علينا بواحد زنجي ولابس بوكسر احمر وقالنا دا هيعمل معاكوا السيشن المهم قالي انت هتلبس دول يشوفهم لقيت طوق زي بتاع الكللابب وقفل لزبي قولتله لا مش هعمل كدا قالي مش هينفع قولتله ليه قال لماما خليه يلبسهم عقبال ما المصور يجي انا الصراحه كنت خايف من الناس الكتير وشكلي قدام ماما بس في الاخر لبستهم دخل علينا المصور وبدأ يخلينا نعمل أوضاع مختلفه زي مثلا هي واقفه والفحل وراها وانا على ركبي وهي ماسكه الطوق

J4bourN.jpg
وصوره كمان وهي ماسكه زبي وبتمص زبه هو

J4bovCx.jpg
واخر صوره كان المفروض يشيلها وهو كل مايجي يشيلها هي تضحك لقيته مرا واحده أداها قلم الصراحه كان نفسي اضربه بس انا كنت مبسوط اوي وفعلا لما ضربها بطلت وعرف يشيلها

J4boiTg.jpg
خلصنا السيشن وقعدنا مع حازم قالنا اهم حاجه البواب يكون عارف بشغلكوا عشان نكون ضامنينه عشان فيه ناس ممكن تيجي عندكوا روحنا وماما كانت هايجه على الآخر روحنا استحمينا ونمنا تاني يوم الصبح حازم كلمني قالي انا اتفقت مع البواب على كل حاجه هو عنده شرط قولتله ايه قالي ان هو ينيكها قدامك مرتين كل شهر المرتين بيومين مش مرتين بس قولتله ماشي البواب كان اسمه حسين اسمر وصعيدي وعنده ٣٦سنه يعني لسه بشبابه وحازم قالي خلي امك تجهز عشان هو طالعلها النهاردا روحت قولت لماما وجهزت لقيناه طلع بيخبط ماما فتحت بروب على اللحم قالها عايزه حاجه يا مدام قالتله لا انت عايز حاجه قالها هو استاذ حازم كلمك قالتله اه خش خش جوا وفعلا قعد جنب ماما وانا قعدت قدامهم قعدوا شويه يتكلموا فقالها مش يلا لقا ماما قايمه وهتقلع قالها انتي قايمه تعملي ايه اقعدي امال الحول دا هيتفرج بس قومت انا اقلعها كانت لابسه قميص نوم قصير واندر المهم قالها انزلي مصي نزلت يجي عشر دقايق وقالها قومي قام شايلها وسأل فين اوضتي قولتله اهي دخل وهو شايلها ونام على السرير وقعدها على زبه قعدت تتنطط شويه وتنط والاهات عاليه فشخ قلها يلا يا متناكه انزل نزلت قالي مستني ايه يا كسمك قلعها قلعتها ونزلها على الأرض وقالي افتحلي رجليها فتحتها وبدأ ينيك

J4bhYfR.jpg
مفيش شويه وقام قايلين اقلع والبس الاندر بتاعها لبسته فعلا قالي وطي على الكنبه وفنس خوفت قالي مليش في الناشف وقعد امي فوقيا
J4bjT22.jpg
وقعد ينيك اسرع وهي بتصوت مش قادره قومها وشالها بدأ ينيك فيها على الواقف لقيته نزلها قام قالي نام على ضهرك نمت قام مقعدها في وضع الزوجي قدامي وجاب على كسها وطيزها واللبن نزل على وشي
J4bj4TX.jpg وخلاني ابلعه دخلنا استحينا وعملوا واحد على السريع ولقيته قام غير وقاعد بقوله انت مش هتنزل قالي لا انا متفق مع حازم بيه قولتله بس مش النهاردا قالي لا من النهاردا يابن الزانيه قومت قايله هتناك فين قالي جنب مراتي قولتله مراتك مين قالي امك قولتله انت عبيط لقيته قام ومسكني من زوري جامد وقالي لو مسكتش خليك انت تبات برا النهاردا فاهم قولتله ماشي ماما كانت تعبانه ودخلت نامت وهو دخل وراها وقفلوا على نفسهم وانا قعدت في اوضتي كنت خايف على ماما اليوم خلص وحسين نزل وكنا بنعامله البواب عادي لغايه كلمنا حازم يا تري ايه ال هيحصل في الجزء الجتي....
 
  • عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Adham ragab, anaelkabten, ahmedalbakry و 37 آخرين
  • عجبني
  • معجبنيش
التفاعلات: 7mada_sexy_sexy و Monharef
اول حاجه دي اول مره اكتب قصه فبتأسف لو فيه اي اخطاء
الجزء الاول__
انا:محمود عندي حاليا 22 سنه
وامي:نورة حاليا 45
امي بقا لو شوفتها تقول ان هي مش مصريه يعني جسم اجنبي بيضه زي القشطه وشعر حرير وجسم ولا اروع هي مش تخينه بس مش رفيعه يعني حاجه كدا شبه إلينا انجل بالظبط وهي محجبه وبتلبس لبس واسع وضيق احيانا يعني ممكن كل فين وفين تلبس بنطلون جينز ضيق وهكذا
شغاله مُدَرِسه رياض ***** في نفس المدرسه بتاعتي لان المدرسه بتاعتي فيها كل المراحل
ابوي:كريم حاليا 52 ومسافر الخليج ومش بيجي بحكم شغله
انا كنت مدمن سكس وكنت بحب اتفرج على حاجات جديده وكنت بزهق لان الاشياء كلها شبه بعض بس لما عرفت افلام الدياثه وخاصه الامهات لان انا مش مجوز ولا عندي اخوات بنات بقيت بحب اتفرج على الفيديوهات دي اوي وكنت بتفرج مع اصحابي وبتعمد اجيب الحاجات دي قدامهم كانوا لما يجو عندي امي مثلا تجبلنا عصير بتكون لابسه لبس البيت وكانت تخش الاوضه علطول بس اصحابي يقعدوا مركزين معاها اوي ونقعد احنا نتفرج على سكس لكن انا كان زبي أصغر واحد في اصحابي وكانوا دايما بيعيروني بدا لكن الصراحه لما كنا بتتفرج بس لكن اول منخلص أكن مفيش حاجه حصلت وكان رامي صاحبنا من السودان وكان زبه كبير اوي بالمعنى الحرفي كان زبه أكبر واحد فينا وكان اخر واحد بيجيب
المهم كان يومنا بيمشي زي اي يوم زي اي عيله كنت من الجامعه للدروس للجيم واجي انام وهكذا لغايت في مرا كنت رايح الجيم فمكنش حد من أصحابي رايح الجيم وكمان الكابتن كان تعبان اليوم دا فقررت اني ارجع البيت وبالفعل رجعت البيت المهم احنا ساكنين في عماره كلها ملكنا بس مأجرين كل الشقق واحنا في الدور التالت فتحت الباب بس سمعت صوت من عند اوضه ماما فقفلت الباب بالراحه وروحت اشوف فيه ايه الباب كان مفتوح شويه لكن شوفت ال مكنتش مصدقه لقيت رامي واقف وامي قاعده على ركبها وبتمص اكنها اجدع شرموطه في البلد امي نوره الملتزمه المش بتسبب فرض تعمل كدا المهم قعدت اتفرج وزبي كان وقف على آخره صورت شويه وبعدين مشيت نزلت القهوه التحت البيت ساعه كدا ولقيت رامي نازل نديته بقوله ايه يا رامي نازل من عمارتنا ليه اتوتر كدا وقالي جيت اخبط عليك ملقتكش نزلت قولتله ماشي المهم قولتله انا طالع انا وطلعت لقيت امي طالعه من الحمام فدخلت اوضتي واليوم دا جبتهم اكتر من عشر مرات ونمت صحيت الصبح مروحتش الجامعه اليوم دا فكنت هموت مش قادر واقولها قطع تفكيري امي نادت عليا عشان الفطار كنا بنفطر مع بعض قولتلها عايز اقولك حاجه قالتلي ايه قولتلها مش هتزعلي قالتلي لا قولتلها انا عارف كل ال عملتيه مع رامي امبارح وشها بقا احمر قالتلي عارف ايه بالظبط وريتها الفديو بدأت تعيط حضنتها وقولتلها انتي بتعيطي ليه انا عارف انك محرومه وعايزه حد خصوصا ان بابا مسافر قالتلي يعني انت مش زعلان قولتلها لا قامت حضناني بس قولتلها مش هبعت الفيديو دا لحد بشرط قالتلي ايه.. استنوا الجزء الجاي
القصة روعة بس يا ريت تتطول الأجزاء
 
  • عجبني
التفاعلات: Youssef khaled
حضرتك نشر الجزء يكون ك تعليق مستقل و ليس ك رد
 
تم اضافة الجزء الثاني
 
اول حاجه دي اول مره اكتب قصه فبتأسف لو فيه اي اخطاء
الجزء الاول__
انا:محمود عندي حاليا 22 سنه
وامي:نورة حاليا 45
امي بقا لو شوفتها تقول ان هي مش مصريه يعني جسم اجنبي بيضه زي القشطه وشعر حرير وجسم ولا اروع هي مش تخينه بس مش رفيعه يعني حاجه كدا شبه إلينا انجل بالظبط وهي محجبه وبتلبس لبس واسع وضيق احيانا يعني ممكن كل فين وفين تلبس بنطلون جينز ضيق وهكذا
شغاله مُدَرِسه رياض ***** في نفس المدرسه بتاعتي لان المدرسه بتاعتي فيها كل المراحل
ابوي:كريم حاليا 52 ومسافر الخليج ومش بيجي بحكم شغله
انا كنت مدمن سكس وكنت بحب اتفرج على حاجات جديده وكنت بزهق لان الاشياء كلها شبه بعض بس لما عرفت افلام الدياثه وخاصه الامهات لان انا مش مجوز ولا عندي اخوات بنات بقيت بحب اتفرج على الفيديوهات دي اوي وكنت بتفرج مع اصحابي وبتعمد اجيب الحاجات دي قدامهم كانوا لما يجو عندي امي مثلا تجبلنا عصير بتكون لابسه لبس البيت وكانت تخش الاوضه علطول بس اصحابي يقعدوا مركزين معاها اوي ونقعد احنا نتفرج على سكس لكن انا كان زبي أصغر واحد في اصحابي وكانوا دايما بيعيروني بدا لكن الصراحه لما كنا بتتفرج بس لكن اول منخلص أكن مفيش حاجه حصلت وكان رامي صاحبنا من السودان وكان زبه كبير اوي بالمعنى الحرفي كان زبه أكبر واحد فينا وكان اخر واحد بيجيب
المهم كان يومنا بيمشي زي اي يوم زي اي عيله كنت من الجامعه للدروس للجيم واجي انام وهكذا لغايت في مرا كنت رايح الجيم فمكنش حد من أصحابي رايح الجيم وكمان الكابتن كان تعبان اليوم دا فقررت اني ارجع البيت وبالفعل رجعت البيت المهم احنا ساكنين في عماره كلها ملكنا بس مأجرين كل الشقق واحنا في الدور التالت فتحت الباب بس سمعت صوت من عند اوضه ماما فقفلت الباب بالراحه وروحت اشوف فيه ايه الباب كان مفتوح شويه لكن شوفت ال مكنتش مصدقه لقيت رامي واقف وامي قاعده على ركبها وبتمص اكنها اجدع شرموطه في البلد امي نوره الملتزمه المش بتسبب فرض تعمل كدا المهم قعدت اتفرج وزبي كان وقف على آخره صورت شويه وبعدين مشيت نزلت القهوه التحت البيت ساعه كدا ولقيت رامي نازل نديته بقوله ايه يا رامي نازل من عمارتنا ليه اتوتر كدا وقالي جيت اخبط عليك ملقتكش نزلت قولتله ماشي المهم قولتله انا طالع انا وطلعت لقيت امي طالعه من الحمام فدخلت اوضتي واليوم دا جبتهم اكتر من عشر مرات ونمت صحيت الصبح مروحتش الجامعه اليوم دا فكنت هموت مش قادر واقولها قطع تفكيري امي نادت عليا عشان الفطار كنا بنفطر مع بعض قولتلها عايز اقولك حاجه قالتلي ايه قولتلها مش هتزعلي قالتلي لا قولتلها انا عارف كل ال عملتيه مع رامي امبارح وشها بقا احمر قالتلي عارف ايه بالظبط وريتها الفديو بدأت تعيط حضنتها وقولتلها انتي بتعيطي ليه انا عارف انك محرومه وعايزه حد خصوصا ان بابا مسافر قالتلي يعني انت مش زعلان قولتلها لا قامت حضناني بس قولتلها مش هبعت الفيديو دا لحد بشرط قالتلي ايه.. استنوا الجزء الجاي


الجزء التاني_
 قالتلي ايه قولتلها تريحيني زي مريحتي رامي قالتلي انت اتجننت انت ابني ومش هينفع قولتلها يعني رامي ينفع وانا لا لو معملتيش كدا الفيديو دا هيكون عند بابا ونشوف بقا ايه الهيحصل قعدت تفكر شويه وبعدين قالتلي موافقه قلعت البنطلون وقلتلها تعالي مصي زب ابنك يا لبوه قامت نازله قاعده تمص جامد اوي مش قادر اوصفلكوا الشعور وهي بتمص جبت لبني في بوقها قالتلي انت لحقت قولتلها مكنش قصدي قالتلي عادي قوم اتشطف قومت فعلا طلعت من الحمام وقلتلها ان عايز اتفرج عليها لما تجيب رامي او اي حد قالتلي بس هتقولهم ايه قلتلها مش هنقلهم انتي هتجبيهم البيت وانا هتفرج من بعيد قالتلي ماشي بالفعل اليوم دا كلمت رامي ورامي جه سأل عليا قالتلو مش موجود قام داخل قفلوا الباب وقعد في الصاله يقفش في بزازها ويبوس وانا كل دا قاعد اتفرج ومش بعمل صوت لحد ماقام شالها مع ان ماما مش خفيفه لكن هو كان دكر قالها انا عايز انيكك في اوضه ابنك الخول قالتله مش هينفع قالها لا قام داخل وهو شايلها شافني قالها هو دا البرا دا طلع خول ودي اول مرا ولا ايه يا خول قلتله اه و**** اول مرا وقعدت اتحايل عليه ميقولش لحد قالي اوعدك مش اقول لصاحبنا المهم رمي امي على السرير وقله هدومه وبعدين جبني من شعري وقالي قلع امك النهاردا ليله دخلتها قالعتها فعلا وقامو عملو وضع69 وقعد تمصلو وهو زبه كبير بيدخل لغايه زورها للآخر قام قايم وقعدها دوجي وحطو في كسها وكان بيدخل للآخر وهي مش قادره وكان حاطط وشها في وشي وبيرزع جامد للآخر وهي كل ال بتعمله اه اه مش قادره اه قام قايلها قومي يا شرموطه ونام على ضهره وقعدت هي فوق زبه وقعدت تنزل وتطلع قالها كسك جامد اوي يا شرموطه وانت قاعد على الأرض وبلعب في زبي قام قالي امك ايه يا خول قلتله شرموطه ولبوتك قام قالبها على ضهرها وقعد ينيك جامد اوي لغايت خلاص هيجيبهم قام مطلع زبه جايه تقوم قام منيمها زي ما هي وقام جايب على كسها من فوق وجابني من شعري خلاني الحس واكل لبنه من على كسها في اللحظه دي كنت انا كمان بجيب لبني دخلنا استحمينا وهو عمل واحد على السريع وقام ماشي عدت الايام وكنا انا وماما بتقعد كل يوم قالعين في الشقه وكل واحد فينا يجيبهم مرتين او تلاته وفي مرا لقينا الباب بيخبط بفتح لقيت مفاجئه..

استنوا الجزء الجاي
وبهذه المناسبة راودتنى ام صديقى . عملت نفسى عبيط وعديت الموقف . احتراما للصداقة .
 
كمل يا نجم
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و الابن الراجل
حضرتك نشر الجزء يكون ك تعليق مستقل و ليس ك رد
يعني ايه تعليق مستقل ممكن تفهمني عشان مش فاهم
 
  • عجبني
التفاعلات: ميدو ابن عز
يعني ايه تعليق مستقل ممكن تفهمني عشان مش فاهم
كدا انا برد عليك.... لو تلاحظ كلام حضرتك موجود ف التعليق...
 
  • عجبني
التفاعلات: Saleb.aswan و ميدو ابن عز
  • عجبني
التفاعلات: ميدو ابن عز
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ميدو ابن عز و CESAR
  • عجبني
التفاعلات: ميدو ابن عز
تم اضافة الجزء الثالث
 
جميله جدا
 
يا خرابى على مينا 🥲
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جميله اوي يا حودا يا بختك بماما ❤️
بس طول الجزء شويه ومتتأخرش علينا لو سمحت
 
ككل يا عمري رووووعة
 
تم اضافة الجزء الرابع
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
اول حاجه دي اول مره اكتب قصه فبتأسف لو فيه اي اخطاء
الجزء الاول__
انا:محمود عندي حاليا 22 سنه
وامي:نورة حاليا 45
امي بقا لو شوفتها تقول ان هي مش مصريه يعني جسم اجنبي بيضه زي القشطه وشعر حرير وجسم ولا اروع هي مش تخينه بس مش رفيعه يعني حاجه كدا شبه إلينا انجل بالظبط وهي محجبه وبتلبس لبس واسع وضيق احيانا يعني ممكن كل فين وفين تلبس بنطلون جينز ضيق وهكذا
شغاله مُدَرِسه رياض ***** في نفس المدرسه بتاعتي لان المدرسه بتاعتي فيها كل المراحل
ابوي:كريم حاليا 52 ومسافر الخليج ومش بيجي بحكم شغله
انا كنت مدمن سكس وكنت بحب اتفرج على حاجات جديده وكنت بزهق لان الاشياء كلها شبه بعض بس لما عرفت افلام الدياثه وخاصه الامهات لان انا مش مجوز ولا عندي اخوات بنات بقيت بحب اتفرج على الفيديوهات دي اوي وكنت بتفرج مع اصحابي وبتعمد اجيب الحاجات دي قدامهم كانوا لما يجو عندي امي مثلا تجبلنا عصير بتكون لابسه لبس البيت وكانت تخش الاوضه علطول بس اصحابي يقعدوا مركزين معاها اوي ونقعد احنا نتفرج على سكس لكن انا كان زبي أصغر واحد في اصحابي وكانوا دايما بيعيروني بدا لكن الصراحه لما كنا بتتفرج بس لكن اول منخلص أكن مفيش حاجه حصلت وكان رامي صاحبنا من السودان وكان زبه كبير اوي بالمعنى الحرفي كان زبه أكبر واحد فينا وكان اخر واحد بيجيب
المهم كان يومنا بيمشي زي اي يوم زي اي عيله كنت من الجامعه للدروس للجيم واجي انام وهكذا لغايت في مرا كنت رايح الجيم فمكنش حد من أصحابي رايح الجيم وكمان الكابتن كان تعبان اليوم دا فقررت اني ارجع البيت وبالفعل رجعت البيت المهم احنا ساكنين في عماره كلها ملكنا بس مأجرين كل الشقق واحنا في الدور التالت فتحت الباب بس سمعت صوت من عند اوضه ماما فقفلت الباب بالراحه وروحت اشوف فيه ايه الباب كان مفتوح شويه لكن شوفت ال مكنتش مصدقه لقيت رامي واقف وامي قاعده على ركبها وبتمص اكنها اجدع شرموطه في البلد امي نوره الملتزمه المش بتسبب فرض تعمل كدا المهم قعدت اتفرج وزبي كان وقف على آخره صورت شويه وبعدين مشيت نزلت القهوه التحت البيت ساعه كدا ولقيت رامي نازل نديته بقوله ايه يا رامي نازل من عمارتنا ليه اتوتر كدا وقالي جيت اخبط عليك ملقتكش نزلت قولتله ماشي المهم قولتله انا طالع انا وطلعت لقيت امي طالعه من الحمام فدخلت اوضتي واليوم دا جبتهم اكتر من عشر مرات ونمت صحيت الصبح مروحتش الجامعه اليوم دا فكنت هموت مش قادر واقولها قطع تفكيري امي نادت عليا عشان الفطار كنا بنفطر مع بعض قولتلها عايز اقولك حاجه قالتلي ايه قولتلها مش هتزعلي قالتلي لا قولتلها انا عارف كل ال عملتيه مع رامي امبارح وشها بقا احمر قالتلي عارف ايه بالظبط وريتها الفديو بدأت تعيط حضنتها وقولتلها انتي بتعيطي ليه انا عارف انك محرومه وعايزه حد خصوصا ان بابا مسافر قالتلي يعني انت مش زعلان قولتلها لا قامت حضناني بس قولتلها مش هبعت الفيديو دا لحد بشرط قالتلي ايه.. استنوا الجزء الجاي


الجزء التاني_
 قالتلي ايه قولتلها تريحيني زي مريحتي رامي قالتلي انت اتجننت انت ابني ومش هينفع قولتلها يعني رامي ينفع وانا لا لو معملتيش كدا الفيديو دا هيكون عند بابا ونشوف بقا ايه الهيحصل قعدت تفكر شويه وبعدين قالتلي موافقه قلعت البنطلون وقلتلها تعالي مصي زب ابنك يا لبوه قامت نازله قاعده تمص جامد اوي مش قادر اوصفلكوا الشعور وهي بتمص جبت لبني في بوقها قالتلي انت لحقت قولتلها مكنش قصدي قالتلي عادي قوم اتشطف قومت فعلا طلعت من الحمام وقلتلها ان عايز اتفرج عليها لما تجيب رامي او اي حد قالتلي بس هتقولهم ايه قلتلها مش هنقلهم انتي هتجبيهم البيت وانا هتفرج من بعيد قالتلي ماشي بالفعل اليوم دا كلمت رامي ورامي جه سأل عليا قالتلو مش موجود قام داخل قفلوا الباب وقعد في الصاله يقفش في بزازها ويبوس وانا كل دا قاعد اتفرج ومش بعمل صوت لحد ماقام شالها مع ان ماما مش خفيفه لكن هو كان دكر قالها انا عايز انيكك في اوضه ابنك الخول قالتله مش هينفع قالها لا قام داخل وهو شايلها شافني قالها هو دا البرا دا طلع خول ودي اول مرا ولا ايه يا خول قلتله اه و**** اول مرا وقعدت اتحايل عليه ميقولش لحد قالي اوعدك مش اقول لصاحبنا المهم رمي امي على السرير وقله هدومه وبعدين جبني من شعري وقالي قلع امك النهاردا ليله دخلتها قالعتها فعلا وقامو عملو وضع69 وقعد تمصلو وهو زبه كبير بيدخل لغايه زورها للآخر قام قايم وقعدها دوجي وحطو في كسها وكان بيدخل للآخر وهي مش قادره وكان حاطط وشها في وشي وبيرزع جامد للآخر وهي كل ال بتعمله اه اه مش قادره اه قام قايلها قومي يا شرموطه ونام على ضهره وقعدت هي فوق زبه وقعدت تنزل وتطلع قالها كسك جامد اوي يا شرموطه وانت قاعد على الأرض وبلعب في زبي قام قالي امك ايه يا خول قلتله شرموطه ولبوتك قام قالبها على ضهرها وقعد ينيك جامد اوي لغايت خلاص هيجيبهم قام مطلع زبه جايه تقوم قام منيمها زي ما هي وقام جايب على كسها من فوق وجابني من شعري خلاني الحس واكل لبنه من على كسها في اللحظه دي كنت انا كمان بجيب لبني دخلنا استحمينا وهو عمل واحد على السريع وقام ماشي عدت الايام وكنا انا وماما بتقعد كل يوم قالعين في الشقه وكل واحد فينا يجيبهم مرتين او تلاته وفي مرا لقينا الباب بيخبط بفتح لقيت مفاجئه..

استنوا الجزء الجاي


الجزء التالت__
فتحت الباب لقيت رامي وجايب واحد صاحبه اسمه مينا دخلتهم قولتهم تشربوا ايه قالوا ملوش لزوم ماما دخلت عليهم بالعصير وخرجت تاني وهي مكسوفه لقيت رامي بيقولي معلش يا صاحبي بس دا صاحبي ولازم أوجب معاه قولتله انت عبيط انا قولتلك متقولش لحد واتخانقت معاه قالي لو منكتهاش النهاردا اعتبر كل أصحابنا عارفين قولتله خلاص بس اخر مرا تعمل كدا من غير متقول قللي ماشي الوقت دا كانت ماما طالعه من الحمام بعد منتفت شعر جسمها كله ولابسه قميص نوم اسود فوق الركبه وسنتيانه سوده واندر احمر فتله وفوقيهم رووب وطبعا ال**** اكنها عارفه دخلت القوضه ولاقيت رامي وصاحبه داخلين في الأول صاحبه قعد يتعرف عليها وكدا ويتكلم معاها بحنيه وبعدين قلعوا الاتنين ولقيت مينا بيقولي هتطلع برا ولا انت بتحب تتفرج على شرف امك الشرموطه وهي بتتناك قولتله لا هتفرج قالي هتتفرج على ايه قلتلوا عليكوا قالي واحنا بنعمل ايه فهمت بقا انه بيحب يزلني ويكسر عيني قدام أمي قولتله وانتوا بتفشخو شرف امي الشرموطه اللبوه قالي جدع لقيت امي نازله تمص في الزبرين وانا طلعت جبت كرسي وقعدت اتفرج ونزلت البنطلون وقعدت العب في زبي كانوا الاتنين بيخنقوا امي بزبهم لغايت ما مينا قالها نامي على ضهرك فعلا نامت وقعدوا يلحسوا في كسها لغايت مجابت قام مينا قعد يفرش في كسها وكل شويه يعمل اكنه هيدخله ويطلع لغايت ما ماما قالتله دخله بقا قالها خلي ابنك يقولي قولتله ممكن يا فحل ماما تدخله قالي تعالي دخلوا انت روحت حطيته بإيدي في كسها وهو نازل تقفيش في بزازها وضرب على وشها وينيك فيها لغايت وقف وقالها الطيز دي لازم تتفتح قالتله لا بلاش من ورا قالها هتتفتح يا شرموطه المهم ماما استسلمت للأمر الواقع وفعلا بدا رامي يحط صباعه في طيزها وبعدين صباعين وبعدين بدأ يطلع ويدخل صوابعه لغايت ما مينا قاله استنا وبدأ يدخل زبه بالراحه لغايت ما راسه دخلت وماما كل دا بتصوت بس قام مينا مدخله كله وقعد ينيك بالراحه لغايت ما طيزها انفتحت خلاص بدأ ينيك جامد شويه وبعدين مينا نام على ضهره وهي فهمت قامت قاعده بطيزها وضهرها ليه لغايت ما رامي جه وحط زبه في كسها وقعدوا ينيكوا وهي مش قادره جابني جنب ماما وقالها تفي على وشه قامت تفا على وشي فعلا من غير ما تتكلم وبعدين ضربتني بالقلم وقالتلي بص يا خول الرجاله بتعمل ايه قام رامي وقام مينا عملوا ماما وضعيه الدوجي وحط مينا بتاعه في طيزها ورامي في بوقها وبدأ ينيك مينا في طيزها لغايت ماجابهم في طيزها قلبها رامي علي ضهرها وبدأ ينيك في كسها وبعدين طلعه وجابهم على كسها قالي عشان عارف ان انت بتحب اللبن من على كسها الحس بقا ونضف امك امي عرفانه ومش قادره جبتهم انا كمان على وشها بس ماما حسيت ان هي زعلت حبيت صالحها ولحست كل اللبن من على جسمها وكمان اللبن الفي طيزها ودخلنا استحمينا كلنا وبعدين طلعنا بس امي قالتلهم استنوا نتغدى قعدنا امي حضرت الاكل وبعدين رامي قعد وجاب امي على حجره ومينا قعد وقالي تعالي على حجري قولتله لا قام باصص لماما كدا قامت ماما ضارباني قلم جامد اوي وقالتلي اسمع كلام سيدك وفحل امك قعدت على حجره وهو بعد ياكل وكل ماجي اكل ينزل ايدي ميخلنيش اكل وقاعد ياكل باليمين ويبعبص بالشمال وانا سايبه عشان ماما وهناك بقا عند ماما في تقفيش وبوس وبيأكلها كمان خلصوا وقاموا غسلوا ايديهم ومشيوا بعديها بكام يوم جت مكالمه من رقم غريب يا ترى مين دا وهيحصل ايه..
استنوا الجزء الجاي

الجزء الرابع__
لقيت رقم غريب بيرن عليا لقيت صاحبي زياد بيكلمني ويقولي انا عرفت كل حاجه وكل العايزه انيك امك مرا واحده بس قولتله مين قالك قالي الصراحه رامي قفلت معاه وقولت لماما ان لازم نقطع علاقتنا برامي عشان هو خفيف وبيقول كل حاجه فعلا قطعت علاقتي معاه ومبقناش نتكلم بس امي كانت عايزه تتناك عشان بقالها اكتر من شهر متناكتش وال انا مبسوط منه أن هي مش بتخبط عليا حاجه وفعلا قلتلها البسي لبس ضيق وتعالي نروح النادي روحنا النادي وكان كل الناس بيبص عليها روحنا قعدنا على البسين وانا نزلت البيسين لقيت راجل رايح يكلم ماما وقعد معاها لقيت ماما بعديها بربع ساعه بتشاور ليا هو أول ما شافني اتخض وكان عايز يمشي بس انا هديته وفهمته ان احنا بنعمل كدا المتعه وانا معنديش اي مانع اديته رقمي وقولتله بليل تكلمني روحنا البيت ماما جهزت نفسها وكانت الساعه سبعه بليل لقيته بيكلمني بعتله اللوكيشن قالي نص ساعه وجي ماما دخلت الحمام خدت دش ولبست قميص نوم اوف على الجمدان قميص نوم اسود ومش تحته اي حاجه ويدوبك مغطي كسها شويه الباب خبط روحت فتحت دخل وقعدنا شويه في الصاله فقالي فين العروسه قولتله بتلبس وجايه لقينا ماما داخله علينا وبعدين قامت مشاوراله بصباعها قالتله تعالي راح وراها ودخلوا الاوضه وانا اكني مربوط فيهم ودخلت وراهم لقيته قلع البنطلون وكان زبه كبير فشخ ماما شهقت قالتله احا هو زب بغل ولا ايه قعدها على ركبها ومسكها من شعرها وبدأ يزق دماغها للآخر وانا جا اقلع البنطلون لقيته بيقولي انت بتعمل ايه قولتله هقلع قالي لا انت تخليك واقف كذا لغايت ماديك الأمر مش كدا ينوره قالتله اه كدا والف كدا قومها نيمها على ضهرها وبدأ يمشي زبه على كسها بالراحه ومش بيدخل ويجي يعمل اكنه هيدخل وخلاص ماما بتكون مبسوطه ويشيله تاني قالي تعالي يا خول حطه بإيدك في كسمك يا كسمك قومت حاطه وراجع واقف مكاني وهو بدأ ينيك بالراحه لقيته بيقولي اقعد جنب امك واقلع لو عايز انا في الوقت دا كان بتاعي واقف مش قادر ونفسي العب فيه قلعت وقعدت العب فيه وفجأه بدأ ينيك جامد وهي ماسكه أيدي وهو نازل رزه وهي اه ااه اه اااااه مش قادره خلاص اه ونازل تقفيش وبوس وماما ماسكه أيدي وبتبصلي وقف وقام قالبها دوجي وقام حاطه في طيزها قالتله لا بلاش طيزي دلوقتي قام ضاربها على طيزها قالها مش انتي التقولي وقالي سكت امك يا خول اتقلب ونام على ضهره وخلي وشها ليه وبدأ ينيكها في كسها وهي تتحرك لفوق وتحت قام قومها قعدها على ركبها وقام جابهم على وشها وبعدين استحمي ولبس وقبل ما يمشي قالي امك عجبتني استنا تليفون بعد كام يوم من واحد صحبي وهتتبسط اوي فعلا بعديها بكام يوم لقيت رقم بيكلمني بيقولي انت محمود قولتله اه قالي انا جايلك تبع استاذ حاتم انا عايز اقابلك دلوقتي نزلنا اتقابلنا وبدأ يعرفني بنفسه وكان اسمه حازم وكان عنده 32سنه بدأ يكلمني يقولي احنا مهمتنا ان احنا نجيب الستات للرجاله العايزه ترتاح قولتله دعاره يعني قالي لا احنا شغل على أعلى مستوى ومتخفش مفيش حد يقدر يمسك عليا اي حاجه قولتله والمطلوب قالي عايز اشوف امك عشان النوع بتاعكوا دا فيه ناس كتير عايزاه قولتله طب هي مش هتوافق قالي ممكن اجي معاك البيت وانا هقولها فعلا روحنا البيت وماما كانت طالعه بروب تحتيه قميص نوم هو أول ما شافها قام قايل اووف فرس ويستاهل قالي ممكن اقعد معاها لوحدي وفعلا قعدوا وبدأوا يتكلموا وخرج قالي مش قولتلك هتوافق يا ترى هيحصل ايه في الجزء الجاي....
انشر صورة شبه امك
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%